Saturday, July 30, 2011

Stranger than fiction

Un film. O capodopera. Hmmm ...prea inexpresiv. O briza de aer proaspăt intr-o arșița de vara, o cana de vin fiert intr-o vreme friguroasa, o pată de culoare intr-o lume cu nuanțe cenusii. 105 minute in care am fost surprins de o idee geniala si am trait alaturi de eroul poveștii, ancorat in prezent de o forta nevazuta. Mintea mea nici măcar nu a indraznit sa incerce sa mearga mai departe de secunda curenta, asteptam cu nerabdare sa devorez fiecare moment de film, fiecare gest, fiecare dialog. Interacțiunea umana, micile detalii ale vieții carora rareori le dam importanta si ideea de a-ti trai viata asa cum iti doresti se imbina in acest film intr-un mod genial rezultand o experiența memorabila. De puține ori mi s-a intamplat sa exclam exaltat la sfarsitul unui film 'foarte tare', si chiar dacă asta nu pare a fi cine stie ce compliment, va asigur ca e numai din vina vocabularului meu sarac... Stranger than fiction face parte din acea categorie de filme care te lasa cu un sentiment de caldura sufleteasca si cu dorința de a-ti împărtășii experiența la toate persoanele la care ții.

No comments:

Post a Comment